Weekendschool voor Tilburgse kinderen

In 2017 hebben we het lesaanbod voor leerlingen van de Weekendschool verder uitgebreid. We zochten contact met relevante partijen in die stad die daarbij een rol konden vervullen. Met resultaat, want we hebben een aantal boeiende samenwerkingen op poten gezet, met lessen die leerlingen een completer en rijker beeld hebben gegeven van de stad.

Een klas van de Weekendschool

Een klas van de Weekendschool

Met bezoeken aan de StadsTuinderij en het Ontdekstation zagen deze jongens en meisjes een kant van de stad die zij nog niet eerder hadden gezien. Dat stimuleerde hen om nieuwe talenten te ontdekken en zich verder te ontplooien. Zij zijn tevens ambassadeurs geworden voor andere kinderen in hun wijk. Deze bezoeken zijn geïnitieerd en opgezet door Citymarketing. Naast Citymarketing ondersteunen andere partijen De Weekendschool.

3% van het volledige partnerbudget kwam van Citymarketing en werd onder andere besteed aan hierboven beschreven activiteiten.

Jaarverslag 2017
Marketing Tilburg

Tivolistraat 4-6
5017 HP Tilburg

info@marketingtilburg.nl
www.marketingtilburg.nl

Marketing Tilburg
© Alle rechten voorbehouden