Meeloop- en introductiedagen voor scholieren

Tijdens de meeloop- en introductiedagen van de hoger onderwijsinstellingen hebben we Tilburg goed op de kaart gezet. We hebben presentaties over Tilburg als studie- en studentenstad opgenomen in het plenaire programma van Tilburg University en Fontys Hogescholen. Daarnaast kwam het verhaal over Tilburg als studentenstad duidelijk terug in de programmaboekjes, zowel in tekst als in beeld.
We hebben ook de verbinding gelegd met Word Actief Tilburg / We’re Active Tilburg (WAT). Samen met ons nemen zij de rol om Tilburg te promoten onder studiekiezers en studenten.

Omdat de budgetten van Tilburg University voor de Open- en Meeloopdagen niet zijn vrijgegeven kan er door Citymarketing niet worden aangegeven hoe groot het partnerbudget is. Zeker is te stellen dat de bijdrage van Citymarketing altijd kleiner is dan 50%.

Gemiddeld aantal bezoekers per open dag: 5.000

Met een billboardcampagne hebben we studiekiezers en studenten ervan op de hoogte gebracht dat er meer dan dertigduizend studenten in Tilburg studeren. Zo profileren we Tilburg nog meer als studentenstad, en overtuigen we scholieren en studenten om ook voor Tilburg te kiezen.

Deze campagne was een samenwerking tussen Tilburg University, Fontys, SOTS en Citymarketing. De bijdrage van Citymarketing was 25%.

Dertien borden gedurende twee weken verspreid in Tilburg

De nieuwbakken studenten die al wel voor Tilburg hadden gekozen, hebben we welkom geheten met een kleurrijke vlaggencampagne op de Spoorlaan en de Schouwburgring.

Twaalf vlaggen gedurende twee weken op A locaties in Tilburg

Jaarverslag 2017
Marketing Tilburg

Tivolistraat 4-6
5017 HP Tilburg

info@marketingtilburg.nl
www.marketingtilburg.nl

Marketing Tilburg
© Alle rechten voorbehouden