BrabantNacht 2017

Tijdens BrabantNacht 2017 organiseerde Citymarketing Tilburg een tour voor influencers en een tour voor expats. Onder deze twee groepen was er veel enthousiasme en dat zorgde voor diverse positieve blogs, persberichten en posts op social media.
Daarnaast verkochten we vijftig kaarten voor een arrangement in het Provinciehuis van Noord-Brabant, normaal niet toegankelijk voor publiek. Mensen met een ticket kregen onder het genot van een culinair hapje een rondleiding door de bunker die uit de Koude Oorlog dateert. Tenslotte nuttigden ze een dessert bovenin de ruim 100 meter hoge toren, met een muzikaal hoogtepunt. Citymarketing Tilburg maakte deze unieke beleving mede mogelijk. De arrangementen brachten ongeveer 7.500 euro op. De financiële bijdrage van Citymarketing was 13% ten opzichte van het geheel.

Jaarverslag 2017
Marketing Tilburg

Tivolistraat 4-6
5017 HP Tilburg

info@marketingtilburg.nl
www.marketingtilburg.nl

Marketing Tilburg
© Alle rechten voorbehouden